czwartek, 6 maja 2010

Dwie sroki za ogon

Zespół M znowu błysnął!

Jak codzień (a właściwie cokilkarazydzień :D) wejszłam ja sobie na whatthemovie.com (tym, którzy nie znają, wyjaśniam: taki nieustający quiz filmowy online, w którym trzeba odgadnąć tytuł filmu na podstawie kadru zeń, strasznie wciągające) i przerzuciłam najnowsze zagadki. Przy każdej zagadce są prowadzone statystyki, ile osób rozwiązało zadanie i kto był pierwszy (widocznie tam nie uważają, że pisanie "pierwszy" prowadzi do nieuleczalnej impotencji) i jakież było moje zdumienie, gdy natrafiłam na jeszcze nie rozwiązaną zagadkę, na którą znałam odpowiedź. 

Rozwiązałam w te pędy, oczywiście. No i cóż byłby ze mnie za bloger, gdybym nie zrobiła screena na użytek mojego ukochanego, wypieszczonego Fucktu :)

Voila:

Właśnie to powiedziałam, kiedy rozwiązałam zagadkę. Ostatnio komixxy.pl rzuciły sięŚwińskiemu Duetowi na mózgi i wszyskie sytuacje domowo-życiowe kwitujemy przy pomocy "fuck yea" lub "fffffuuuuuuuu"


Ale to jeszcze nie koniec! Kiedy wrzucałam screena do szaffy, moją uwagę przykuło takie coś:

Update: właśnie zauważyłam, że mam też 13 albumów :D
Wiem, że to durne :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz