sobota, 11 listopada 2017

Piosenka przewodnia: wydanie nieco patriotyczne

Z okazji Dnia Niepodległości - składanka polskiej muzyki, która robi mi DRESZCZ.

 

Janerka - "Wieje"

 

 

Kult - "Londyn"

 

 

Republika - "Masakra"

 

 

Obywatel G.C. - "Przyznaję się do winy"

 

 

Nosowska - "Daj spać"

 

 

Hey - "Faza Delta"

 

 

Behemoth - "Lucifer"

 


Behemoth ogólnie mi nie podchodzi, ale niewiele jest metalu po polsku, a jeszcze mniej do pięknych wierszy.

 

Kult - "Nie chcę grać w reprezentacji"

 

Od dawna mi nie po drodze z Kazikiem jeśli chodzi o poglądy polityczne, ale facet nadal potrafi napisać piosenkę jakby mi czytał w myślach.


 

Klaus Mitfoch - "Strzeż się tych miejsc"

 



Daniel Podsiadło - "Trójkąty i kwadraty"





Łona i Webber - "Wyślij sobie pocztówkę"


JA i hh, koniec świata. Ale dla ziomków ze Szczecę zrobię wyjątek (zwłaszcza, że mają dobre teksty i prawdziwe instrumenty). BTW Pan Grzegorz Młudzik to wyluzowany gość :)



Vader+Kat - "Wyrocznia"


W kwietniu będzie u nas Vader! Czy mam już bilety? Czy jaram się jak flota Stannisa (bo będzie też Testament i Annihilator)? Ależ! 






Jako, że dzisiaj wyjątkowo i ja mam wolne na 11. listopada, wybieram się na pokaz polskich filmów krótkometrażowych. Szczęśliwego Święta Niepodległości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz