czwartek, 8 października 2009

Prozac na papierze

Nareszcie go mam!!!

W tym tygodniu po raz pierwszy w życiu dokonałam zakupów na amazon.co.uk. Generalnie wolę tradycyjne ksiegarnie, ale znalezienie tego konkretnego tytułu, po który człek wybrał się na miasto, w irlandzkiej księgarni jest praktycznie niewykonalne.
No ale, nie narzekać dziś chciałam, a podzielić się radością związaną z moim pierwszym zakupem:

 Książeczka pełna przezabawnych rysunków, bezdialogowych historyjek z życia najbardziej kotowatego z rysunkowych kotów.

Książka ma się ukazać również w Polsce, wiec fani kota Simona, miejcie oczy i uszy otwarte.





Stwierdziłam, że skoro już płacę za wysyłkę, to kupię sobie jeszcze coś, i zakupiłam "Czystą anarchię" i "Complete prose" Woody Allena (to drugie to "Bez piór", "Wyrównać rachunki" i "Skutki uboczne" złożone do kupy). Jeszcze nigdy nie czytałam mojego Mistrza po angielsku, i cieszę się, że wreszcie mogę! Czeka mnie bardzo czytelniczy weekend :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz