poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Zabierzcie mi GIMPa, dajcie mi kredki

Moda bywa spoko. Powaga.

Generalnie mam wkurzający nawyk chodzenia pod prąd i odwracania się plecami do wszystkiego, co jest aktualnie modne i na czasie, ale bywają mody, którym ulegam i ja.
A mianowicie - KOLOROWANKI.

"Animorphia" Kerby Rosanesa i kredki Koh-I-Noor Mondeluz



Bo musiałabym być zdrowo jebnięta, żeby nie pokochać kolorowania, skoro:

  • mam pretekst, żeby kupować więcej materiałów piśmienniczych (a wiadomo, że dla mnie sklepy papiernicze to jak dla Barneya Stinsona lokal ze spriptizem)
  • mogę stworzyć fajny obrazek nie umiejąc rysować (patrzenie na ładne obrazki poprawia mi humor, zawsze)
  • mam czym zająć ręce i mózg, kiedy przedawkuję literki i cyferki (Busy fingers are happy fingers, jak rzekł Woody Allen)
  • uspokajam się


Spotkałam się z opinią, że terapia sztuką i mindfullness kolorowankowy to pic na wodę. Opinia jest jak dupa i każdy ma prawo do swojej, ale ja powiem wam tylko tyle, że w ciągu minionego roku zdarzyło mi się parę razy paskudnie zachorować i tylko dzięki maziankom nie wyłam z bólu czekając, aż lekarstwa zaczną działać. Wsiąkałam w mazianie i zapominałam o całym świecie, łącznie z własnym ciałem. To naprawdę pomaga!

"Doodle Fusion" Lei Melendresa i Mondeluzy

Relaksujące combo: kot, herbata ziołowa, kolorowanki, czekolada i Netflix :)

Póki co mam na stanie:
  • 28 kolorowanek (w tym dwie zrobione od deski do deski)
  • zestaw 72 kredek wodorozpuszczalnych Koh-I-Noor Mondeluz (etui z ebaya) 

  • flamastry trójkątne Staedtler,  24 kolory
  • cienkopisy Stabilo, 30 kolorów
  • żelopisy różne
  • flamastry z Tigera (fajne pędzelki)
  • flamastry doCrafts Artiste
  • pastele olejne wodorozpuszczalne Reeves
  • Sharpie
  • flamastry metaliczne
  • kredki metaliczne Astra
  • kredki "na sucho" Conte
  • kredki trójkolorowe Koh-I-Noor Magic
Niestety, pociągiem za bardzo bujało i dostałam choroby lokomocyjnej od pochylania się nad kolorowanką, więc musiałam przejść na audiobooka. Wzdech.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz